مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 09:352023-08-22اقتصادي

قیمت بلیت اتوبوس های اربعین در زنجان اعلام شد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین در زنجان، هماهنگ با کل کشور با توجه به یک سرخالی بودن اتوبوس ها محاسبه و تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر قزوینیان گفت: بر همین اساس، قیمت بلیت اتوبوس (VIP ) 25 نفره از زنجان تا مهران 700 هزار تومان، قیمت بلیت اتوبوس 32 نفره 580 هزار تومان و اتوبوس 44 نفره 470 هزار تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی هایی صورت گرفته، نحوه محاسبه قیمت بلیت با احتساب یک سرخالی بودن اتوبوس ها در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص تدابیر تردد زائرین اربعین حسینی از سایر مرزها عنوان کرد: در مرزهای تمرچین، باشماق، چذابه و خسروی، وسایل حمل و نقل عمومی به سمت نقطه صفر مرزی مستقر می شود و زائرین می توانند از امروز نسبت به تهیه بلیت از طریق سایت های اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام کنند.

قزوینیان با اشاره به اینکه طرح ستاد اربعین از 27 مرداد ماه آغاز شده و تا 20 شهریور ادامه دارد، تصریح کرد: با اقدامات انجام شده، روزانه 90 درصد ناوگان اتوبوس استان آماده اعزام به مرزهای مهران هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان به استفاده از ناوگان سایر دستگاه های اجرایی به منظور تسهیل در ارائه خدمات و رفع مشکل زائران شرکت کننده در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بلیت اتوبوس های اربعین در زنجان اعلام شد

قیمت بلیت اتوبوس های اربعین در زنجان اعلام شد