مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:352023-08-18اقتصادي

ورود 110 دستگاه ماشین آلات به ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور


معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: 110 دستگاه ماشین آلات طی روزهای گذشته وارد ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اکبری ظهر جمعه در جریان بازدید از پروژه های راهداری شهرستان مشگین شهر با بیان اینکه تأمین ماشین آلات مورد نیاز راهداری از اولویت های راهداری کشور بود، اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت های پیش بینی شده در قانون بودجه مجوز واردات 400 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری اخذ شده است که طی روزهای قبل 110 دستگاه ماشین آلات با حضور وزیر راه و شهرسازی وارد ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور شد.

وی با اشاره به اینکه بقیه هم به مرور طی ماه های آتی وارد ناوگان جاده ای خواهد شد، گفت: مقرر شده است 600 دستگاه ماشین آلات راهداری از طریق تولیدکنندگان داخلی تأمین و در اختیار ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قرار گیرد.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه امسال اجرای روکش آسفالت 12 هزار و 500 کیلومتر از راه های اصلی و شریانی کشور هدفگذاری شده بود، افزود: طی 5 ماه اخیر 9 هزار و 700 کیلومتر از این میزان اجرا شده است و امیدواریم تا پایان سال بقیه برنامه را هم اجرا کنیم که در این راستا استان اردبیل نیز سهم مناسبی از این رقم به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 110 دستگاه ماشین آلات به ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور

ورود 110 دستگاه ماشین آلات به ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور