مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:302023-08-21ورزشي

جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان ها ارتقاء می یابد


شانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

- شانزدهمین جلسه ستاد راهبری نقشه مهندسی فرهنگی کشور به ریاست معاون اول رییس جمهور مطرح شد جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان ها ارتقاء می یابد شانزدهمین جلسه ستاد هماهنگی و راهبری اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر در این جلسه لزوم برنامه ریزی برای ارتقاء جایگاه فرهنگی تمامی استان های کشور را ضروری دانست و بر اهمیت تقویت شوراهای فرهنگ عمومی استانها در ابعاد مختلف و گسترش ماموریت های فرهنگی تاکید کرد.

در این جلسه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز گزارشی از آخرین وضعیت تدوین برش استانی نقشه راه مهندسی فرهنگی ارائه کرد و از اهتمام جدی استان ها برای نهایی سازی و تکمیل هرچه سریعتر این برنامه خبر داد.

در این جلسه که وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سرپرست وزارت ورزش و جوانان، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، رییس سازمان صدا و سیما، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها و برخی دیگر از اعضا شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز حضور داشتن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان ها ارتقاء می یابد

جایگاه شورای فرهنگ عمومی استان ها ارتقاء می یابد