مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 12:452023-07-30اقتصادي

صندلی فروشی به بچه پولدارها!


روزنامه «جام جم» در گزارشی به موضوع فروش صندلی دانشگاه های ممتاز کشور به قشر مرفه جامعه پرداخت و در این گزارش اثر شکاف طبقاتی در سیستم آموزشی کشور و افزایش سالانه آن را بررسی کرد.

- روزنامه جام جم در گزارشی به موضوع فروش صندلی دانشگاه های ممتاز کشور به قشر مرفه جامعه پرداخت و در این گزارش اثر شکاف طبقاتی در سیستم آموزشی کشور و افزایش سالانه آن را بررسی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، روزنامه جام جم در گزارشی با عنوان صندلی فروشی به بچه پولدارها به موضوع فروش صندلی های دانشگاه های ممتاز کشور به قشر مرفه جامعه پرداخت و در این گزارش اثر شکاف طبقاتی در سیستم آموزشی کشور و افزایش سالانه آن را بررسی کرد.

متن کامل این گزارش به شرح زیر است: افرادی که موضوع این گزارشند از آن جنس آدم هایی نیستند که سوالات و کلیدهای کنکور را بخرند و در جلسه آزمون با انواع ترفندها تقلب کنند، بلکه افرادی هستند که اساساً در آزمون سراسری شرکت نمی کنند و زحمت پشت کنکور ماندن را به خود نمی دهند بلکه پول می دهند و صندلی می خرند، آن هم در ممتازترین دانشگاه ها و سخت ترین رشته ها.

دهان به دهان به ما خبر رسید که شخصی بدون گذر از کنکور اکنون در رشته عمران دانشگاه شریف درس می خواند که این خبر اضافه شد به کلیپی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می چرخد و مدعی فروش ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندلی فروشی به بچه پولدارها!

صندلی فروشی به بچه پولدارها!