مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 10:152023-08-21فناوري

بازدید سرزده وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه های زیارتی در مناطق پستی


در ایامی که روزانه حدود 100 هزار گذرنامه زیارتی توسط مراکز پستی توزیع می شود، وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه زائران اربعین بازدید کرد و ضمن ارزیابی از فرایند در دست اقدام، - در ایامی که روزانه حدود 100 هزار گذرنامه زیارتی توسط مراکز پستی توزیع می شود، وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه زائران اربعین بازدید کرد و ضمن ارزیابی از فرایند در دست اقدام، دستوراتی را برای تسریع در امر توزیع و رسیدگی به مشکلات مردم صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی زارع پور -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- به همراه محمود لیایی -مدیرعامل شرکت ملی پست ایران- برای بررسی روند ارسال گذرنامه های زیارتی و فرآیند پستی در این حوزه به صورت سرزده از منطقه 14 پستی، منطقه پستی جنوب غرب تهران و مرکز تجزیه و مبادله شرکت پست بازدید کرد.

وی در این بازدید ابتدا از باجه های پستی و معطله منطقه 14 پستی بازدید کرد و در گفت وگو با مردم از نزدیک در جریان فرآیند ارائه خدمت به مردم قرار گرفت.

وزیر ارتباطات در این بازدید در مواجه با مشکلی که باعث معطلی مردم شده بود، درباره گذرنامه های صادر شده مردم از مدیرعامل شرکت ملی پست خواست با هماهنگی با مسوولین گذرنامه این مشکل به سرعت حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید سرزده وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه های زیارتی در مناطق پستی

بازدید سرزده وزیر ارتباطات از وضعیت توزیع گذرنامه های زیارتی در مناطق پستی