مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 12:112023-08-14سياسي

حادثه تروریستی شاهچراغ نشانه استیصال نظام استکباری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان به دنبال حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شیراز بیانیه ای صادر و این جنایت را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ  در ماه حزن آل الله حادثه تلخ و تاسف بار تروریستیِ حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) که علاوه بر هتک حرمت مجدد به سومین حرم اهل بیت در ایران عزیز اسلامی، منجر به شهادت و مجروح شدن دوباره جمعی از مردم عزیز و بیگناه شد، موجب تاثر و تالم عمیق قلبی شد.

این جنایت هولناک ضمن اثبات چند باره اتحاد شوم میان گروه های تروریستی تکفیری مزدور و دست نشانده دولت های مرتجع منطقه و استکبار جهانی به محوریت آمریکا، ضمن اینکه بار دیگر حقانت و مظلومیت ملت شریف ایران را به رخ جهانیان کشانید، نشان دهنده خشم و عصبانیت آنان و تلاش برای پوشاندن دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی، بلاخص موفقیت های چشمگیر بین اللملی در روزهای اخیر است.

این جنایت تروریستی بیانگر اوج درماندگی و حقارت صحنه گردانان اصلی آن است که به خیال باطل خود گمان می کنند، می توانند در سرعت پیشرفت انقلاب اسلامی وقفه و بین اقوام و مذاهب یکپارچه و همسوی کشور عزیز ما تفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی شاهچراغ نشانه استیصال نظام استکباری است

حادثه تروریستی شاهچراغ نشانه استیصال نظام استکباری است