مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:152023-08-19سياسي

50درصد مصوبات جدید شورا در حوزه علم و فناوری خواهد بود


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی بر ضرورت ایجاد فرهنگستان علوم اسلامی تاکید کرد و گفت: مصوبات شورا در دوره جدید 50 درصد علم و فناوری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه در سفر به قم و دیدار با مجمع طلاب و اساتید و فضلا حوزه علمیه قم، با اشاره به عملکرد شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره گذشته اظهار کرد: پیش از این شورا بر موضوعات علم و فناوری متمرکز بود چون اکثر مصوبات درحوزه علم و فناوری بودند البته عملکرد خوبی در زمینه علم و فناوری داشته است چراکه 65 درصد مصوبات در علم و فناوری اجرایی شده است.

همین اقدامات سبب شد که هم اکنون در رتبه علمی اول منطقه و 15 جهانی قرار گرفته ایم.

وی با اشاره به حوزه فرهنگ در شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: شورا در گذشته توانست سند مهندسی فرهنگی بنویسد اما رییس جمهور وقت ابلاغ آن را به تعویق انداخته بود، به همین دلیل این سند با فاصله زیادی اجرایی شد و هم اکنون در 12 استان در قالب برش استانی اجرایی شده است، هر استان با محوریت شورای فرهنگ عمومی برش استانی را اجرایی می کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه در دوره جدید شورا 50 درصد مصوبات در حوزه فرهنگ و 50 درصد در حوزه علم و فناوری خواهد بود، تأکید کرد: این رویکرد به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50درصد مصوبات جدید شورا در حوزه علم و فناوری خواهد بود

50درصد مصوبات جدید شورا در حوزه علم و فناوری خواهد بود