مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-01حوادث

صدور گذرنامه ویژه زیارتی اربعین در گنبد و گرگان


متقاضیان گلستانی زیارت اربعین از هم اکنون می توانند برای دریافت گذرنامه ویژه زیارتی به ادارات گذرنامه مراجعه کنند.

- صدور گذرنامه ویژه زیارتی اربعین در "گنبد" و "گرگان" ایسنا/گلستان متقاضیان گلستانی زیارت اربعین از هم اکنون می توانند برای دریافت گذرنامه ویژه زیارتی به ادارات گذرنامه مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی گلستان ظهر سه شنبه 10 مرداد 1402 در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل در صدور گذرنامه برای متقاضیان زیارت اربعین تمهیدات ویژه ای در نظر گرفته است.

سردار محمدسعید فاضل دادگر با اشاره به اینکه به این منظور گذرنامه نوع دومی به رنگ آبی برای هموطنانمان صادر شده است، گفت: متقاضیان زیارت اربعین باید مدارک مورد نیاز اربعین را تهیه و برای اخذ آن اقدام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان در هنگام مراجعه برای گذرنامه زیارتی باید اصل شناسنامه، اصل کارت ملی و یک قطعه عکس سه در چهار پرسنلی به همراه داشته باشند، افزود: رضایت نامه محضری برای بانوان متاهل و همچنین برای افراد زیر 18 سال الزامی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: تسهیلات ویژه برای افراد ذکور در نظر گرفته شده و اگر در قالب سفر زیارتی بخواهند سفر کنند، نیازی به وثیقه نداشته و با مراجعه به وظیفه عمومی انتظامی استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور گذرنامه ویژه زیارتی اربعین در گنبد و گرگان

صدور گذرنامه ویژه زیارتی اربعین در گنبد و گرگان