مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-19اقتصادي

لزوم تسریع در واگذاری زمین برای نیروگاه های تجدیدپذیر در استان کرمان


مدیرعامل برق منطقه ای استان کرمان با تاکید بر لزوم تسریع در واگذاری زمین به نیروگاه های تجدیدپذیر گفت: در این زمینه در استان بسیار مشکل داریم و نیاز به بازنگری قوانین است.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل برق منطقه ای استان کرمان با تاکید بر لزوم تسریع در واگذاری زمین به نیروگاه های تجدیدپذیر گفت: در این زمینه در استان بسیار مشکل داریم و نیاز به بازنگری قوانین است.

محمدرضا حبیبی امروز 28 مردادماه در سمینار توسعه انرژی های تجدیدپذیر در صنایع کشور در اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: کرمان استان صنعتی است و 70 درصد بار انرژی استان را کشاورزی و صنعت تشکیل می دهد.

وی افزود: تامین انرژی این صنعت و کشاورزی موضوعی است که با نیروگاه های حرارتی امکان ندارد و چاره ای جز حرکت به سمت انرژی خورشیدی نیست.

حبیبی تصریح کرد: در استان کرمان پیشرفت خیلی خوبی در ایجاد نیروگاه های تجدیدپذیر داریم و صنایع حرکت بسیار سریعی در این مسیر دارند و بیش از 1000 مگاوات نیروگاه در حال مذاکره و شروع به کار در صنایع داریم.

مدیرعامل برق منطقه ای استان کرمان با تاکید بر لزوم تسریع در واگذاری زمین به نیروگاه های تجدیدپذیر گفت: در این زمینه بسیار مشکل داریم و نیاز به بازنگری قوانین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در واگذاری زمین برای نیروگاه های تجدیدپذیر در استان کرمان

لزوم تسریع در واگذاری زمین برای نیروگاه های تجدیدپذیر در استان کرمان