مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 13:102023-08-12سياسي

رفع مشکلات صیادان کوهستکی در اولویت متولیان امر قرار گیرد


رفع مشکلات صیادان کوهستکی در اولویت متولیان امر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ولید ترکمانی ظهر شنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات جامعه صیادی شهر کوهستک بیان کرد: صیادان نقش بسزایی در ارتقای شاخص های تولیدی و رفع نیاز زنجیره غذایی جامعه بر عهده دارند، ولی علی رغم اینکه مشکلات فراوان در این زمینه دارند، باز هم بصورت شبانه روزی و در شرایط سخت آب و هوایی نیز به شغل مقدس خود ادامه می دهند و فعالیت دارند.

ترکمانی از دغدغه مندی شورای اسلامی شهر بندرکوهستک نسبت به مشکلات جامعه صیادان و برگزاری این جلسه به بیان مسایل و مشکلات صیادان عنوان کرد، و افزود: از مشکلات جامعه صیادی در زمینه مجوز های صید و صیادی، مشکل سوخت شناورها، خدمات رسانی به صیادان در اسکله کوهستک و بیمه صیادی می توان عنوان کرد.

وی اضافه کرد: کاستی ها در تامین زیرساخت های اولیه در اسکله بندر کوهستک، افزایش نرخ ابزار صید و بدهی فعالان صنعت صید و صیادی به سیستم بانکی از جمله مشکلاتی است که این قشر با آن مواجه هستند، که نیاز است دستگاه های مرتبط با حوزه صید و صیادی نسبت به رفع مشکلات صیادان اقدام کنند.

ترکمانی ضمن تاکید به صیادان خاطرنشان کرد: ضروری است جامعه صیادی، لنج ها و قایق های صیادی دارای مجوز و سند مخصوص هر چه سریعتر نسبت به صدور مجوز صید و صیادی از اداره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات صیادان کوهستکی در اولویت متولیان امر قرار گیرد

رفع مشکلات صیادان کوهستکی در اولویت متولیان امر قرار گیرد