مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 11:152023-08-01اقتصادي

اهدای خون از مصادیق ایثار و از خودگذشتگی است


معاون استاندار زنجان با بیان اینکه با اشاره به افزایش 10 درصدی اهدای خون در استان در دهه اول محرم، گفت: اهدای خون از مصادیق ایثار و از خودگذشتگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوالفضل رفیعی روز سه شنبه همزمان با سالروز تاسیس سازمان انتقال خون و روز اهدای خون در بازدید از اداره کل انتقال خون استان، با اشاره به افزایش 10 درصدی اهدای خون در استان در دهه اول محرم، گفت: مردم استان به همان نسبت حضور باشکوه تر و گسترده تر در اجتماعات مذهبی، هیئات و عزاداری های امسال، در کارهای خیر از جمله اهدای خون نیز پیش قدم بودند و این مایه مباهات و افتخار برای استان است.

وی افزود: اهدای خون یک امر بسیار ارزشمند و از مصادیق ایثار است و فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و کمک به هم نوع، جزیی از فرهنگ عمومی مردم است و یکی از شواهد آن اهدای داوطلبانه و رایگان خون توسط مردم است.

رفیعی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از مجموعه مدیران و کارکنان انتقال خون استان، گفت: طی سال های اخیر اتفاقات خوبی در توسعه مراکز و تجهیزات، استفاده از فناوری های جدید و بهره برداری از محصولات مختلف خون های اهدا شده در استان محقق شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به افزایش 10 درصدی اهدای خون در استان در دهه اول محرم، گفت: مردم استان به همان نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای خون از مصادیق ایثار و از خودگذشتگی است

اهدای خون از مصادیق ایثار و از خودگذشتگی است