مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 13:002023-08-20اقتصادي

آینده نگری سازمان فنی و حرفه ای با شناسایی مشاغل و رشته های نوین


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با بیان اینکه نگاه سازمان در حوزه آینده نگری، شناسایی مشاغل در رشته های جدید است، گفت: در همین راستا از آغاز دولت سیزدهم 93 رشته حرفه در مراکز بخش دولتی و خصوصی آموزش داده شد.

- حسین درویشی در گفت وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به شناسایی مشاغل در رشته های جدید توسط اداره کل فنی و حرفه ای اظهار کرد: از جمله این رشته ها می توان به آموزش های هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، پرینترهای سه بعدی، اتکا به انرژی های خورشیدی و رشته هایی که بتواند سطح تولید و کسب و کار را در مازندران بالا ببرد.

وی افزود: افتتاح سه مرکز جوار کارگاه و بین کارگاهی صنعت با اعتباری بالغ بر 4 و نیم میلیارد تومان، افتتاح 84 آموزشگاه آزاد با سرمایه گذاری 51 میلیارد و 500 میلیون تومان و افتتاح 5 رشته کارگاهی جدید در بخش دولت با اعتبار 8 میلیارد و 300 میلیون از جمله عملکرد سازمان آموزش فنی و حرفه ای مازندران در سال جدید بود.

مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: از جمله برنامه های متنوع و مشخص سازمان فنی و حرفه ای استان می توان به تجلیل از ایثارگران، افتتاح کارگاه های جدید، افتتاح آموزش های آزاد در سطح شهرستان ها، اختتامیه آموزش های طرح تابستانی مهارت، رویدادهایی چون استارتاپ ها و نمایشگاه ها اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده نگری سازمان فنی و حرفه ای با شناسایی مشاغل و رشته های نوین

آینده نگری سازمان فنی و حرفه ای با شناسایی مشاغل و رشته های نوین