مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 05:502023-07-26سياسي

متروی تبریز؛ رتبه اول تحقق بودجه در سه ماهه اول سالجاری


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز از کسب رتبه اول تحقق بودجه توسط سازمان حمل و نقل ریلی شهری در سه ماهه اول سالجاری خبر داد.

- رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز اعلام کرد متروی تبریز؛ رتبه اول تحقق بودجه در سه ماهه اول سالجاری ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز از کسب رتبه اول تحقق بودجه توسط سازمان حمل و نقل ریلی شهری در سه ماهه اول سالجاری خبر داد.

غلامرضا احمدی اظهار کرد: قطار شهری از مطالبات قدیمی شهروندان تبریزی است که علی رغم انجام هزینه سال های متمادی، نمود عینی نداشت.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز از سال 1401 به بعد اهتمام ویژه ای در حوزه حمل و نقل به خصوص مترو دارند، افزود: در سه ماهه اول سال سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با 208 درصد مصارف، رتبه اول تحقق بودجه سه ماهه را در بین سازمان های شهرداری دارد.

احمدی خاطرنشان کرد: این کار باید تداوم داشته و تمهیداتی اتخاذ شود تا در چند سال آینده مردم بتوانند از سایر خطوط متروی تبریز نیز استفاده کنند.

روح الله رشیدی دیگر عضو شورای اسلامی شهر نیز از تحرک خوب قطار شهری تبریز در دوره ششم خبر داد و گفت: در این دوره برخی موانع حقوقی و سازمانی مترو از جمله تبدیل آن به سازمان حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متروی تبریز؛ رتبه اول تحقق بودجه در سه ماهه اول سالجاری

متروی تبریز؛ رتبه اول تحقق بودجه در سه ماهه اول سالجاری