مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:552023-08-22دانش

25 دانشجوی دانشگاه شهرکرد بورسیه صنعتی می شوند


در راستای تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت و افزایش مهارت و توانمندی های عملی دانش آموختگان، 25 نفر از دانشجویان این دانشگاه با آغاز سال تحصیلی جدید در طرح بورسیه صنعتی شرکت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ، یاسر پیرعلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به سند تحول دولت سیزدهم در خصوص خیزش علمی برای تولید ثروت و اقتدارآفرینی، دانشجویان مستعد تحصیلی دانشگاه شهرکرد در واحدهای اقتصادی کشور تحت عنوان بورسیه صنعتی بنیاد ملی نخبگان حضور پیدا می کنند.

وی تصریح کرد: طرح بورسیه صنعتی با همکاری نخبگان استان به نمایندگی بنیاد ملی نخبگان با همکاری دانشگاه شهرکرد به نمایندگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با مشارکت واحدهای صنعتی در استان برگزار می شود.

به گفته رییس دانشگاه شهرکرد، داوطلبانی که در آزمون سراسری 1402، رتبه زیر 2 هزار کشوری کسب کرده اند و یا جزو 10 درصد برتر آزمون سراسری در استان هستند، می توانند در انتخاب رشته، این بورس های تحصیلی در واحدهای اقتصادی استان را انتخاب کنند و همزمان با تحصیل در دانشگاه شهرکرد از مزایای طرح بورسیه صنعتی بهره مند شوند.

پیرعلی یادآور شد: پذیرش دانشجویان دانشگاه شهرکرد در رشته های مهندسی برق، مهندسی مکانیک و مهندسی کامپیوتر از مهر ماه سال جاری در طرح  بورسیه صنعتی آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 دانشجوی دانشگاه شهرکرد بورسیه صنعتی می شوند

25 دانشجوی دانشگاه شهرکرد بورسیه صنعتی می شوند