مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-01اقتصادي

نیاز به بیش از 700 میلیارد تومان برای تکمیل بزرگراه ایلام - مهران


مهران بیش از یک دهه است که بر زمین مانده است و طبق گفته مسئولین برای اتمام این پروژه نیاز به بیش از 700 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بیش از یک دهه است که طرح چهار خط کردن مسیر ارتباطی ایلام به مهران به عنوان مهمترین مسیر ارتباطی زائران اربعین حسینی می گذرد.

طرحی که تحقق آن موجب آسان تر شدن در تردد، ایمنی زائران و کاهش ترافیک در ایام اربعین خواهد شد، اما این طرح در میان وعده ها و پشت گوش انداختن مسئولین همچنان در حالت معلقی قرار دارد.

یکی از قطع پروژه بزرگراه ایلام – مهران از اسفند 1396 به دست استاندار اسبق ایلام آغاز شد و بعد از چند سال کلنگ زنی 4 لاین کردن جاده ایلام به مهران از تأمین اعتبار این پروژه خبر داد و این استاندار اعلام کرد که تاکنون برای جاده سازی منتهی به مهران بیش از 98 میلیارد تومان اعتبار دریافت شده است و تا پیش از اربعین سال آینده جاده ایلام به مهران 4 لاین خواهد شد.

شعار استاندار اسبق ایلام نه تنها به پایان نرسید، بلکه پس از گذشت 6 سال از وعده وی و اعلام تأمین اعتبار این پروژه حیاتی در تأمین ایمنی تردد زائران به عنوان زیرساخت مهم و تأثیرگذار در استان ایلام است و همچنین مسئولین تأکیدات بسیاری در اتمام این پروژه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به بیش از 700 میلیارد تومان برای تکمیل بزرگراه ایلام - مهران

نیاز به بیش از 700 میلیارد تومان برای تکمیل بزرگراه ایلام - مهران