مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 14:102023-08-15سياسي

تخلف مدیران کاروان های زیارتی گزارش داده شود


مدیر حج و زیارت خوزستان بر معرفی مدیران متخلف کاروان های زیارتی و گزارش تخلف ها تاکید کرد و گفت: اگر در خدمات ارائه شده به زائران مغایرتی وجود داشته باشد، - این امر گزارش تا رسیدگی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدامین یاقوت پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفتگویی رسانه ای بیان کرد: نرخ سفرهای زیارتی بر اساس خدماتی است که از سوی دفاتر زیارتی و مدیران از ابتدای سفر تا پایان آن به زائران ارائه می شود.

وی افزود: همراهی مداح یا روحانی به منظور اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و پاسخگویی به سوالات دینی یکی از خدماتی است که کاروان های زیارتی زیر نظر حج و زیارت ارائه می دهند.

یاقوت ادامه داد: در صورتی که خدمات ارائه شده مغایر با خدمات وعده داده شده از سوی مدیران در طول سفر اعم از کیفیت هتل، اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی و… بود و زائران از در حوزه های مختلف نارضایتی داشتند باید مراتب را به اداره حج و زیارت خوزستان گزارش دهند تا موضوع بررسی و با مدیران متخلف برخورد شود.

وی در خصوص فعالیت کاروان های زیارتی به صورت آزاد گفت: مدیرانی که اقدام به اعزام کاروان به عتبات عالیات به صورت آزاد می کنند، از گردونه حج و زیارت محروم می شوند و مسئولیت سفر و تخلف های آن ها با این اداره نیست، بنابراین توصیه می شود کسانی که قصد سفر به عتبات عالیات دارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف مدیران کاروان های زیارتی گزارش داده شود

تخلف مدیران کاروان های زیارتی گزارش داده شود