مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 15:562023-08-15ورزشي

اسبقیان: تلاش برای تغییر نام فدراسیون معلولین به توانخواهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد شروین اسبقیان، رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین در مجمع انتخاباتی این هیأت در زنجان، رویکرد فدارسیون را توسعه ورزش قهرمانی و همگانی اعلام و اظهار کرد: این مهم در ورزش بانوان ویژه دنبال می شود.

رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به حضور مقتدارنه ورزشکاران ایران در مسابقات پاراالمپیک و بازی های آسیایی اشاره و تصریح کرد: این حضور موجب به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی در سال های متمادی است.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاری که توانایی به اهتزاز درآوردن پرچم کشورش را دارد نمی توان معلول دانست، ادامه داد: باید از ظرفیت وجودی و توانمندی این افراد که باعث به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه با حجاب، فرهنگ این کشور را به جهان و در میادین ورزشی مخابره می کند استفاده بهینه کرد بنابراین تلاش می شود نام فدراسیون را از معلولین به توانخواهان تغییر یابد.

اسبقیان فلسفه ورزش جانبازان و معلولین را توانمندسازی و افزایش قدرت بدنی معلولین دانست و افزود: مهم ترین و با اولویت ترین این توانمندی رسیدن به سلامت بدنی در این قشر است.

  رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با بیان اینکه ارتقای مربیان و داوران مورد توجه فدراسیون است، ادامه داد: هیأت های استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسبقیان: تلاش برای تغییر نام فدراسیون معلولین به توانخواهان

اسبقیان: تلاش برای تغییر نام فدراسیون معلولین به توانخواهان