مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:552023-07-23اقتصادي

ماجرای تعطیلی تنها جایگاه سوخت سربیشه چه بود؟


با وجود نیاز مبرم به تامین سوخت در جاده های ترانزیتی سربیشه، تنها جایگاه CNG این منطقه طی 13 روز اخیر تعطیل است که به گفته مسئولان از امروز رفع نقص می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی با وجود نیاز مبرم به تامین سوخت در جاده های ترانزیتی سربیشه، تنها جایگاه CNG این منطقه طی 13 روز اخیر تعطیل است که به گفته مسئولان از امروز رفع نقص می شود.

خراسان جنوبی دارای چهار معبر مرزی است و اکنون تنها معبر فعال مرزی آن ماهیرود ـ سربیشه است؛ بنابراین این مسیر یک راه ترانزیتی است که مهم ترین بخش آن، تامین سوخت برای خودروهای سنگین است.

با وجود نیاز مبرم به تامین سوخت در جاده های ترانزیتی سربیشه، این منطقه تنها یک جایگاه CNG و یک جایگاه بنزین دارد که وجود صف های طولانی در این جایگاه ها نشان از پاسخگو نبودن نیازهاست.

اکنون مدت 13 روز است که تنها جایگاه CNG این منطقه نیز به علت عدم رعایت نکات ایمنی مسدود شده و این امر شرایط را بحرانی تر کرده است.

از طرفی مردم سربیشه به واسطه کمبود جایگاه در شهر تنها در هر بار می توانند 30 لیتر سوختگیری کنند و از طرفی اگر به جایگاه سی ان جی نیاز داشته باشند باید فاصله سربیشه تا بیرجند یا نهبندان را بپیمایند و این به معنای بزرگ ترین محرومیت برای مردم این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تعطیلی تنها جایگاه سوخت سربیشه چه بود؟

ماجرای تعطیلی تنها جایگاه سوخت سربیشه چه بود؟