مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 20:202023-08-05حوادث

کشف تریاک از بار لیموترش/ بازداشت 4 قاچاقچی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف 42 کیلوگرم تریاک از یک کامیون حامل بار لیموترش خبر داد.

- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف 42 کیلوگرم تریاک از یک کامیون حامل بار لیموترش و 44 کیلوگرم مواد روانگردان در جریان دو عملیات پلیسی خبرداد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حسین باباپور به تشریح دو مورد از ماموریت های پلیس مبارزه باموادمخدر تهران بزرگ پرداخت و گفت: موران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران  با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقدار قابل توجهی تریاک توسط فردی به تهران باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان آن مشخص شد که این فرد قصد دارد تا این مواد را به وسیله یک دستگاه کامیون و در پوشش بار لیموترش به تهران منتقل کند.

  وی ادامه داد: در ادامه ماموران با شناسایی مسیر تردد خودرو حامل موادمخدر و استقرار در محدوده میدان میوه و تره بار مرکزی پس از چندین ساعت رصد و کنترل خودروهای ورودی به میدان میوه و تره بار،   کامیون  موردنظر را شناسایی و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

     رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان اینکه دو قاچاقچی موادمخدر در این عملیات دستگیر شدند، گفت: ماموران همچنین اقدام به بازرسی از کامیون مذکور کرده که در جریان آن 42 کیلوگرم مخدر تریاک را که به صورت کاملا حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف تریاک از بار لیموترش/ بازداشت 4 قاچاقچی

کشف تریاک از بار لیموترش/ بازداشت 4 قاچاقچی