مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 10:202023-07-24اقتصادي

اجرای بند سنگ و ملات در مهدی شهر


رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر از اجرای پروژه بند سنگ و ملات با اعتبار 2 میلیارد و 59 میلیون تومان در حوضه آبخیز آسوران- جاشلوبار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، حیدر واحدمطلق، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر صبح امروز به خبرنگاران اظهار کرد: پروژه بند سنگ و ملات در حوضه آبخیز شهرستان مهدی شهر به حجم 2 هزار و 758 مترمکعب و با 2 میلیارد و 59 میلیون تومان با ارتفاع چهار تا پنج متر از محل اعتبارات اسناد خزانه سال 1400 انجام شده است.

وی بیان کرد: با توجه به خشک سالی های اخیر و حجم بالای برداشت آب از سطح سفره های زیرزمینی که باعث به هم خوردن توازن آب ورودی و خروجی حوضه آبخیز شهرستان مهدی شهر شده، بهترین راه جلوگیری از فرایند افت سطح آب های زیرزمینی، اقدامات آبخیزداری است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهدی شهر اضافه کرد: با اجرای طرح های آبخیزداری می توان با کنترل، مهار و بهره وری از سیلاب ها، اثر پدیده هایی نظیر خشک سالی را به شدت کاهش داد و از خسارات سیلاب ها جلوگیری کرد و این مهم در بند سنگ و ملات حوضه آبخیز وروار قابل رؤیت است.

واحدمطلق ادامه داد: این گونه عملیات در پروژه های آبخیزداری بر اساس کاربری خاص اراضی در عرصه های آبخیز استان سمنان طراحی و اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بند سنگ و ملات در مهدی شهر

اجرای بند سنگ و ملات در مهدی شهر