مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:252023-08-01سياسي

شریک هانتر، دست جو بایدن را رو کرد/ رییس جمهور دروغ گفته است


کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا با استناد به شهادت یکی از همکاران تجاری پسر جو بایدن، اعلام کرد که رییس جمهور این کشور درباره روابط تجاری فرزندش دروغ گفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا با اشاره به شهادت دیوون آرچر، شریک و دوست تجاری هانتر بایدن، پسر جو بایدن رییس جمهور آمریکا، اعلام کرد که بایدن پدر در زمانی که معاون باراک اوباما، رییس جمهور وقت آمریکا بود، از طریق تماس تلفنی و شرکت در قرارهای شام، در دادوستدهای خارجی پسرش دخیل بوده و به مردم آمریکا دروغ گفته است.

در بیانیه کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمده است: شهادت آرچر تایید می کند که جو بایدن وقتی که گفته بود از دادوستدهای تجاری پسرش بی اطلاع بوده و در آن مداخله ندارد، به مردم آمریکا دروغ گفته است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: جو بایدن در دوران معاونت، شخصاً بیش از 20 بار در ملاقات های شام هانتر بایدن با شرکای خارجی اش شرکت کرده است.

دَن گلدمن، عضو کنگره آمریکا اوایل دوشنبه گفت که هیچ نشانه ای وجود ندارد که جو بایدن طرف های پشت خط تلفن را می شناخته است و در ادامه نیز هرگونه ارتباط رییس جمهور آمریکا با مراودات تجاری پسرش را رد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریک هانتر، دست جو بایدن را رو کرد/ رییس جمهور دروغ گفته است

شریک هانتر، دست جو بایدن را رو کرد/ رییس جمهور دروغ گفته است