مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 09:552023-07-25سياسي

هر نخلستان یک حسینیه


امام روستای جهان آباد شهرستان ریگان در استان کرمان در ایام ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) پویشی راه اندازی کرد به نام «هر نخلستان یک حسینیه» تا کشاورزان این روستا محروم از روضه نباشند.

- امام روستای جهان آباد شهرستان ریگان در استان کرمان در ایام ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) پویشی راه اندازی کرد به نام هر نخلستان یک حسینیه تا کشاورزان این روستا محروم از روضه نباشند.

خبرگزاری مهر_ هیأت خبرنگار، امام روستای جهان آباد شهرستان ریگان در استان کرمان در ایام ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) پویشی راه اندازی کرد به نام هر نخلستان یک حسینیه تا کشاورزان این روستا که مشغول برداشت خرما بودند، محروم از روضه نباشند.

ماجرای روضه خوانی های حجت الاسلام حسین بخشی پور به 4 سال پیش باز می گردد که او فعالیت هایش را در این شهرستان آغاز کرد و هرساله این طرح را اجرا می کند.

این برنامه با استقبال روستاییان مواجه شده است؛ زیرا در زمان برگزاری جلسات عزاداری دهه اول محرم در هیأت های عزاداری و مساجد این عزیزان مشغول کار و برداشت خرما هستند و این مجالس کوتاه فرصتی ایجاد می کند که آنان هم از فیض روضه و عزاداری امام حسین (ع) بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر نخلستان یک حسینیه

هر نخلستان یک حسینیه