مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 16:312023-08-08سياسي

صلح و سازش دو پرونده نزاع طایفه ای 40 ساله در فارس با وساطت رییس عدلیه+فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  دو مورد نزاع میان طایفه ای در استان فارس، سبب پیدایش حدود 30 فقره پرونده در محاکم قضایی این استان شده بود؛ بر همین اساس در نتیجه صلح و سازش ایجاد شده، تمامی این پرونده ها با رویکرد مصالحه آمیز و در اثر وساطت رییس عدلیه مختومه شدند که یکی از این نزاع ها مربوط به شهرستان شیراز و نزاع دیگر مربوط به شهرستان داراب بوده است.

در راستای سیاست و رویکرد قوه قضاییه در جهت توسعه فرهنگ مصالحه در پرونده های قضایی و پویش های مختلف گسترش فرهنگ گذشت در عدلیه، ظهر امروز و در جریان سفر رییس قوه قضاییه به استان فارس، با حضور و وساطت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای، دو پرونده نزاع بین طایفه ای 40 ساله بین 100 خانواده به صلح و سازش منتهی شد.

    این دو مورد نزاع میان طایفه ای در استان فارس، سبب پیدایش حدود 30 فقره پرونده در محاکم قضایی این استان شده بود؛ بر همین اساس در نتیجه صلح و سازش ایجاد شده، تمامی این پرونده ها با رویکرد مصالحه آمیز و در اثر وساطت رییس عدلیه مختومه شدند.

  شایان ذکر است، یکی از این نزاع ها مربوط به شهرستان شیراز و نزاع دیگر مربوط به شهرستان داراب بوده است.

  گفتنی است رییس قوه قضاییه در جریان این مراسم، با اشاره به سیاست و رویکرد عدلیه در راستای گسترش فرهنگ صلح و سازش گفت: ما در قوه قضاییه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش دو پرونده نزاع طایفه ای 40 ساله در فارس با وساطت رییس عدلیه+فیلم

صلح و سازش دو پرونده نزاع طایفه ای 40 ساله در فارس با وساطت رییس عدلیه+فیلم