مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مرداد 1402 ساعت 13:202023-08-14فناوري

گرداب روانشناسی زرد در «اینستاگرام»/ تن به هر چالشی ندهید!


شبکه های اجتماعی این روزها چالش هایی را رواج می دهند که مبنای علمی ندارند، دنبال جذب مخاطب هستند و سعی دارند القا کنند: «شما تنها با شرکت در چالش ها، - شبکه های اجتماعی این روزها چالش هایی را رواج می دهند که مبنای علمی ندارند، دنبال جذب مخاطب هستند و سعی دارند القا کنند: شما تنها با شرکت در چالش ها، به یک انسان موفق و آگاه تبدیل می شوید! خبرگزاری مهر ؛ گروه مجله: امروزه کمتر کسی را می بینیم که فعال فضا مجازی و پلتفرم های مختلف یا حتی معتاد به آنها نباشد.

گشت و گذار در بستر اینترنت به یکی از تفریحات ثابتی تبدیل شده که گرچه لذت و منفعت آنچنانی ندارد، اما انسان امروزی را حسابی به خود وابسته کرده است.

از مادربزرگ و پدربزرگ ها گرفته تا خردسالانی که هنوز حرف زدن را کامل یاد نگرفته اند، با یک تلفن هوشمند مشغول اند و علیرغم همه محدودیت های اعمال شده، عمدتاً ویدئوهای اینستاگرامی می بینند و سرگرم می شوند.

شاید بتوان گفت ما آخرین نسلی هستیم که خودمان یا اطرافیان مان روزگاری در هیچ شبکه اجتماعی فعالیتی نداشتیم اما نوبت به ما رسیده و حالا، نه تنها فعال هستیم بلکه می کوشیم در کنار این وابستگی، درآمدزایی کنیم یا آورده ای برای خود کاسب شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرداب روانشناسی زرد در «اینستاگرام»/ تن به هر چالشی ندهید!

گرداب روانشناسی زرد در «اینستاگرام»/ تن به هر چالشی ندهید!