مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 16:402023-08-20سياسي

سطح مشارکت مردم را در انتخابات افزایش می دهیم


وظیفه داریم که سطح مشارکت مردم را در انتخابات افزایش دهیم گرچه در ایران اسلامی مردم به نظام اسلامی پایبند بوده و به طورکلی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

- اردستان -فرماندار اردستان گفت : وظیفه داریم که سطح مشارکت مردم را در انتخابات افزایش دهیم گرچه در ایران اسلامی مردم به نظام اسلامی پایبند بوده و به طورکلی در انتخابات شرکت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد هادی احمدی طبا بعد از ظهر یک شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی اردستان، اظهار داشت: مطابق با بیانات رهبر انقلاب، تشکیل قرارگاه فرهنگی در شهرستان ها ضرورت دارد که در شهر اردستان به ریاست امام جمعه شهر تشکیل شده و درخواست داریم در دو شهر زواره و مهاباد نیز باید تشکیل شود.

وی افزود: احیا جایگاه مساجد و وجود مساجد تراز انقلاب مدنظر رهبر انقلاب قرار دارد و در قرارگاه فرهنگی که در حقیقت به معنای یک حرکت عملیاتی است که امام جمعه در آن محور قرار دارد.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: در شهرستان اردستان استعدادهای خبرنگاری وجود دارد و در این راستا به یک دوره آموزشی خبرنگاری نیاز داریم که از خانه مطبوعات استان می خواهیم این دوره را برای شهرستان برگزار کند.

احمدی طبا تصریح کرد: نظارت و رصد لحظه ای بر عملکرد خبرنگاران در شهرستان اردستان وجود دارد و برای فعالیت خبرنگاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح مشارکت مردم را در انتخابات افزایش می دهیم

سطح مشارکت مردم را در انتخابات افزایش می دهیم