مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-13سياسي

کارشناسان ذره بین هایشان را روی برج نهصدساله تهران گرفتند


به دنبال گزارش ایسنا از وضعیت مرمت برج طغرل، کارشناسان پژوهشکده مرمت با بازدید از برج 900 ساله تهران، نتیجه بررسی های میدانی و مستندنگاری ها و نتیجه کارشناسی را به میراث فرهنگی استان تهران و پژوهشگاه میراث فرهنگی گزارش می دهند تا ایرادهای مرمتی برج سلجوقی اصلاح شود.

- به دنبال گزارش ایسنا از وضعیت مرمت برج طغرل، کارشناسان پژوهشکده مرمت با بازدید از برج 900 ساله تهران، نتیجه بررسی های میدانی و مستندنگاری ها و نتیجه کارشناسی را به میراث فرهنگی استان تهران و پژوهشگاه میراث فرهنگی گزارش می دهند تا ایرادهای مرمتی برج سلجوقی اصلاح شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرمت برج طغرل طبق اظهارات رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان ری برای حفاظت و استحکام بخشی بنا، از تیرماه 1402 آغاز شده است.

اگرچه ، نیز اظهار کرد که از اساتید مطرح در مرمت ابنیه تاریخی برای نظارت عالی و بهتر اجرا شدن پروژه استفاده خواهد شد.

اکنون مهناز اشرفی ـ رییس پژوهشکده ابنیه و بافت های فرهنگی تاریخی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری (زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی) ـ به ایسنا می گوید که همزمان با خبری شدن شیوه مرمت برج طغرل بود که اداره میراث فرهنگی استان تهران، نظر این پژوهشکده را درخواست کرد که ما بلافاصله با کارشناس مربوطه که ناظر مرمت است ارتباط گرفتیم و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناسان ذره بین هایشان را روی برج نهصدساله تهران گرفتند

کارشناسان ذره بین هایشان را روی برج نهصدساله تهران گرفتند