مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-22سياسي

رسانه ها در انتقال پیام و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان کوشا باشند


فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان گفت: رسانه های ما باید افتخارات و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند جوانان ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب را به خوبی پوشش داده و در راستای شناساندن این موفقیت ها به جهانیان تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، سرهنگ سید مهدی حسینی نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور حجت الاسلام شجاعی فر مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام علی(ع) و حجت الاسلام هادی سعیدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکستان در سالن جلسات سپاه تاکستان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران سفیران اطلاع رسانی و آگاهی بخش جامعه هستند.

امروزه عصر انفجار اطلاعات است و جایگاه رسانه را از این کلام امام راحل باید دریافت که فرمودند: دنیا بر دوش تبلیغات می چرخد.

وی افزود: در شرایط فعلی، تبلیغات و اطلاع رسانی نقش شماره یک را در تحولات جهان دارد چراکه جهان غرب با استفاده ابزاری و سواستفاده از رسانه ها توانسته سال های سال با  تبلیغات و بزرگ نمایی قدرت پوشالی خود به کشورهای مظلوم، ظلم کند و منابع شان را به یغما برد.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان تصریح کرد: قدرت غربی ها، قدرتی به دور از معنویت و انسانیت بوده و فتح والفتوح و افتخارات آنها قانونی کردن غیراخلاقی های نفرت انگیز است که حت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در انتقال پیام و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان کوشا باشند

رسانه ها در انتقال پیام و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان کوشا باشند