مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 08:302023-07-31ورزشي

می خواهم دور از شمشیربازی باشم/شلوغی سالن باعث باخت ما به ژاپن شد


ملی پوش شمشیربازی اسلحه سابر که در مسابقات اخیر قهرمانی جهان ناکام ماند با بیان اینکه نتوانستم از تمام ظرفیتم استفاده کنم تاکید کرد که به واسطه حضور متوالی در میادین خسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی پاکدامن یکی از چهار شمشیربازی اسلحه سابر ایران در رقابت های اخیر قهرمانی جهان بود که به میزبانی ایتالیا برگزار شد.

وی به عنوان بهترین بازیکن ایران در این رقابت ها تا مرحله یک هشتم نهایی پیش رفت اما با شکست در این مرحله به کار خود پایان داد و نتوانست صاحب مدال شود.

پاکدامن پس از غلبه بر نمایندگانی از هند و قزاقستان، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف حریفی لهستانی خود رفت اما با متحمل شدن شکست برابر وی از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

پاکدامن با کسب جایگاه دهم به کار خود در مسابقات قهرمانی جهان پایان داد در حالیکه می گوید برای کسب مدال آماده شده بود و به همین دلیل از عملکردش در بخش انفرادی رقابت ها راضی نیست.

برای مدال آماده شده بودم اما روز خوبم نبود این ملی پوش شمشیربازی اسلحه سابر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتظارم از خودم این بود که حداقل به جدول 8 بازیکن برتر برسم.

اصلا برای کسب مدال آماده شده بودم اما همان مسئله همیشگی که یک روز، روزخوب ورزشکار است و یک روز هم روزش نیست، باعث شد به اهدافم نرسم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می خواهم دور از شمشیربازی باشم/شلوغی سالن باعث باخت ما به ژاپن شد

می خواهم دور از شمشیربازی باشم/شلوغی سالن باعث باخت ما به ژاپن شد