مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 14:452023-08-07سياسي

سردار شریف: گرد و غبار رسانه ای دشمن نباید مانع دیدن دستاوردها و حقایق کشور شود


سخنگوی سپاه با بیان اینکه جریان سازی خبری ما نباید در مسیر جریان رسانه ای دشمن قرار گیرد، گفت: هزاران مدیر کارکشته و پاکدست برای مردم خدمت کردند و از هستی خود مایه گذاشتند اما دشمن تلاش می کند که چهره مدیران را غیر واقعی جلوه دهد ما منکر نارسایی ها نیستیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سردار رمضان شریف در همایش بزرگداشت روز خبرنگار که ظهر امروز به میزبانی سپاه استان قم برگزار شد، با بیان اینکه خبرنگاران در عرصه های مهم انقلاب به خوبی درخشیده اند، اظهار کرد: امیدواریم یاد و خاطر شهدای رسانه را زنده نگه داریم و در مسیر آنان حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: همواره موضوع خبرنگاران و عرصه اطلاع رسانی مورد توجه ما بوده و در این عرصه به عنوان یکی از عرصه های مهم برای کشور ورود کرده ایم.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: در بیشتر استان های کشور شهدای شاخصی داریم که این شهدا می توانند الگویی برای جوانان باشند، شهید زین الدین را می توانیم به افتخار بالای دست گرفته و به عنوان الگویی برآمده از نهضت امام به نسل جدیدمان در داخل و عدالت خواهان جهان معرفی کنیم.

وی ادامه داد: همه کسانی که در حوزه کار خبر، پیام رسانی و مدیریت اخبار عمومی تا به امروز کار کرده اند از نظر علمی به چهار مؤلفه تاکید دارند، نخست این است که ما چه پیامی را می خواهیم به مخاطب ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار شریف: گرد و غبار رسانه ای دشمن نباید مانع دیدن دستاوردها و حقایق کشور شود

سردار شریف: گرد و غبار رسانه ای دشمن نباید مانع دیدن دستاوردها و حقایق کشور شود