مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 17:302023-07-24اجتماعي

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی کرمانشاه برای کاهش آسیب های اجتماعی و بیکاری


در نشست سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با رییس و معاونین سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه بر لزوم استفاده از ظرفیت این نهاد برای مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید شد.

- ایسنا/کرمانشاه در نشست سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با رییس و معاونین سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه بر لزوم استفاده از ظرفیت این نهاد برای مقابله با آسیب های اجتماعی تاکید شد.

در ابتدای این نشست زهرا جانجانی سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های متعددی که جهاد دانشگاهی در حوزه های مختلف اشتغال، مشاغل خانگی، کاهش آسیب های اجتماعی و .

با اتکا به پشتوانه دانش ایجاد کرده است، گفت: رویکرد سنتی در بسیاری از این فعالیت ها منشا آسیب بوده و باعث ایجاد مشکلات اجتماعی و گاهی شکست می شود.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی با فراهم کردن بستر فعالیت برای جوانان صاحب ایده کمک بسزایی به اشتغالزایی در کرمانشاه که یکی از دغدغه های مهم مدیران استان می باشد، داشته است.

وی افزود: پیشنهاد می کنم یک جلسه شورای اشتغال استان در جهاد دانشگاهی برگزار شود تا مدیران از نزدیک با فعالیت های گسترده این نهاد آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی کرمانشاه برای کاهش آسیب های اجتماعی و بیکاری

استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی کرمانشاه برای کاهش آسیب های اجتماعی و بیکاری