مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 13:302023-07-25سياسي

آغاز به کار سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد


پوستر سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد با حضور جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در امور اقشار بسیج رونمایی شد.

- ایسنا/یزد پوستر سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد با حضور جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در امور اقشار بسیج رونمایی شد.

سرهنگ حمیدرضا محدث جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد در امور اقشار بسیج در این مراسم که امروز سه شنبه سوم مردادماه در سالن جلسات اقشار بسیج سپاه الغدیر برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری دهه اول محرم، تصریح کرد: اهمیت و ضرورت کار رسانه امروز بر هیج کسی پوشیده نیست چرا که رسانه ها در عصر کنونی بیشترین تاثیرگذاری را بر افکار و باورها دارند و به دنبال تغییر باورها در جوامع شاهد تغییر در رفتارهای آنها نیز خواهیم بود.

وی این تغییر افکار از سوی رسانه ها را نه تنها در مردم بلکه تاثیرگذار بر تصمیم سازان و تصمیم گیران جوامع ذکر کرد و گفت: امروز دشمن در قالب جنگ ترکیبی وارد میدان شده و بیشترین تلاش خود را صرف تصویرسازی نادرست از جمهوری اسلامی کرده است.

وی مهمترین ابزار این تصویرسازی توسط دشمن را رسانه ذکر و اضافه کرد: رسانه های بیگانه در قالب این جنگ ترکیبی، ضمن بزرگ نمایش دادن دشمن، جمهوری اسلامی را ضعیف نشان داده و تلاش می کنند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی دیده نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد

آغاز به کار سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر در استان یزد