مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:302023-08-05ورزشي

مسأله حق پخش فوتبال را یک بار برای همیشه حل کنیم/ دولت کمک کند


معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما درباره ماجرای حق پخش فوتبال معتقد است: باید به دنبال راهکاری قانونی برای حل مسأله یک بار برای همیشه باشیم.

- معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما درباره ماجرای حق پخش فوتبال معتقد است: باید به دنبال راهکاری قانونی برای حل مسأله یک بار برای همیشه باشیم.

پیشنهاد می کنم در حال حاضر که برنامه هفتم در مجلس در حال بررسی است، این دغدغه ورزش و فوتبال کشور را هم برطرف کنیم و راهکاری عملیاتی برای آن بیندیشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدتقی سهرابی ـ معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما ـ درباره ی موضوع حق پخش فوتبال بیان کرد: بحث حق پخش از سال 1380 تاکنون مطرح بوده ولی هنوز به نتیجه نرسیده که البته دلایل این مسئله مشخص است و فدراسیون فوتبال هم به آن واقف است.

باید به دنبال راهکاری قانونی برای حل مسئله یک بار برای همیشه باشیم؛ بنابراین پیشنهاد می کنم در حال حاضر که برنامه هفتم در مجلس در حال بررسی است، این دغدغه ورزش و فوتبال کشور را هم برطرف کنیم و راهکاری عملیاتی برای آن بیندیشیم.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما با رد این شایعه که صداوسیما در این زمینه کوتاهی کرده است، گفت: صداوسیما بارها به مسئله ورود کرده و از ابعاد مختلف قانونی، آن را بررسی کرده ولی به خاطر مسائل گوناگون از جمله عدم شفافیت درآمد در باشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسأله حق پخش فوتبال را یک بار برای همیشه حل کنیم/ دولت کمک کند

مسأله حق پخش فوتبال را یک بار برای همیشه حل کنیم/ دولت کمک کند