مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-04سياسي

امام جمعه کرج: سواد رسانه ای جامعه در زمان انتخابات بادی ارتقاء یابد


نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج با اشاره به انتخابات پیش رو و ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، گفت: پیش از آغاز ایام انتخابات باید سواد رسانه ای در میان افراد جامعه ارتقاء یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، آیت الله محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، در خطبه های این هفته نماز جمعه، با تاکید بر اینکه در انتخابات پیش رو تقوای الهی رعایت شود، گفت: انتخابات مجلس از این رو حائز اهمیت است که افراد در حوزه قانونگذاری ورود می کنند.

  وی با اشاره به اینکه تلاش برای برگزاری انتخابات پرشور از دیگر وظایف ما است، اضافه کرد:  برای انتخابات مجلس شورای اسلامی همگان باید احساس مسؤولیت کنند .

وی با اشاره به چهار راهبرد رهبر معظم انقلاب در بحث انتخابات شامل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت، بیان کرد: یکی از مسایلی که در بحث رقابت تاثیر گذار بوده و مشارکت را افزایش می دهد پیش ثبت نام است.

افراد توانا کاندیدا مجلس شورای اسلامی شوند وی با اشاره به 16 مرداد آغاز پیش ثبت نام دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: افراد پس از برآورد توانایی خود برای ورود به عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

حسینی همدانی اظهار کرد: پیش ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس بسیار مهم است چراکه فرصت بررسی قابلیت ها را از جهات مختلف می دهد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرج: سواد رسانه ای جامعه در زمان انتخابات بادی ارتقاء یابد

امام جمعه کرج: سواد رسانه ای جامعه در زمان انتخابات بادی ارتقاء یابد