مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-19سياسي

اساس کار وکلا و قضات مطالعه و تحقیق مستمر است


رییس مرکز فقهی، حقوقی قوه قضاییه گفت: اساس و بنیان کار قضات و وکلا در صدور آرای متقن مطالعه، تحقیق مستمر و دائمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام نورالله سلطانی بعد از ظهر شنبه در کارگاه آموزش و پژوهشی با محوریت چالش های قانون مجازات اسلامی در حوزه حدود، قصاص و دیات در سالن ولایت اردبیل اظهار کرد: از همراهی و همکاری اعضای هیئت مدیره مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل قدردانی می کنیم که در برگزاری این کارگاه آموزشی برای وکلا و کارآموزان سنگ تمام گذاشتند.

وی تصریح کرد: وکلا و قضات 2 بال مهم و اساسی در حقاق حق و اجرای عدالت هستند و ما باید در رسیدن به این اهداف متعالی شرایط مناسبی را در صدور آرای متقن و محکم شاهد باشیم.

رییس مرکز فقهی، حقوقی قوه قضاییه گفت: رسیدن به این هدف مهم به ویژه احقاق حق و اجرای عدالت به دست قضات و وکلا نیازمند تلاش مؤثر از سوی فعالان این حوزه است تا با تهیه لوایح مناسب و صدور آرای متقن بتوانند اهداف نظام اسلامی را تحقق ببخشند.

حجت الاسلام سلطانی انجام کنکاش، مطالعه و بررسی را در این حوزه مهم و اساسی عنوان کرد و افزود: یک وکیل و یا قاضی باید مطالعه گسترده و جامع را مد نظر قرار دهد چرا که جایگاه قضاوت و وکالت کار هر کس نیست و فراد عالم و دانشمند باید در این حوزه ورود پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس کار وکلا و قضات مطالعه و تحقیق مستمر است

اساس کار وکلا و قضات مطالعه و تحقیق مستمر است