مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مرداد 1402 ساعت 15:002023-08-10فرهنگي

چهارمین کنگره فرهنگ عاشورایی در گلستان برگزار می شود


دبیر چهارمین کنگره فرهنگ عاشورایی گلستان گفت: چهارمین کنگره فرهنگ عاشورایی در آیین زبان و ادبیات ترکمن با بررسی اشعار مختومقلی فراغی در وصف امام حسین(ع) و واقعه کربلا 14 شهریور ماه امسال برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان رستم جرجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: چهارمین کنگره فرهنگ عاشورایی در آیین، زبان و ادبیات ترکمن با بررسی اشعار مختومقلی فراغی شاعر و عارف نامدار ترکمن ایرانی در وصف امام حسین(ع) و واقعه کربلا و ظلم ستیزی و مبارزه با ظلم 14 شهریور ماه امسال در تالار فخرالدین اسعدگرگانی گرگان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: فراخوان چهارمین کنگره فرهنگ عاشورایی در آیین، زبان و ادبیات ترکمن اعلام شده و علاقمندان به شرکت در آن می توانند آثار خود را تا 11 شهریور ماه 1402 به دبیرخانه کنگره از طریق پیام رسان ها به شماره  09112700749 ارسال کنند.

دبیر چهارمین کنگره فرهنگ عاشورایی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی در چهار قالب شعر، مقاله، داستان و خاطره نویسی و دل سروده بصورت ارسال فیلم موبایلی کوتاه از شعرخوانی اشعار مختومقلی در وصف اهل بیت پیامبر اکرم (ص) و امام حسین (ع) توسط کودکان و نوجوانان و همچنین بخش نقاشی در دو رده سنی کودک، نوجوانان و جوانان خواهدبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین کنگره فرهنگ عاشورایی در گلستان برگزار می شود

چهارمین کنگره فرهنگ عاشورایی در گلستان برگزار می شود