مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-23سياسي

اختصاص بیش از 400 میلیارد ریال برای مراکز فنی و حرفه ای آبادان


بیش از 400 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تکمیل و تجهیز مراکز فنی و حرفه ای در آبادان تخصیص و ابلاغ شد.

- سید محمد مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه مراکز فنی و حرفه ای محل خلاقیت و آموزش مهارت های کاربردی برای جامعه است، تاکید کرد: توجه به مراکز فنی و حرفه ای در واقع کمک به تحقق شعار سال در رونق تولید است.

وی با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته مبالغ خوبی برای تحول در مراکز فنی و حرفه ای در نظر گرفته شده است، افزود: در جریان سفر ریاست جمهوری یکی از دغدغه های ما رفع مشکل بی کاری در شهرستان آبادان بود که یکی از مسیرهای کاهش این معضل افزایش و ارتقای مراکز فنی و حرفه ای است.

نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: از محل اعتبارات این سفر، بیش از 100 میلیارد ریال برای تکمیل مرکز فنی و حرفه ای شهرک صنعتی آبادان به ترتیب 50 میلیارد ریال توسط استان و 50 میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور تخصیص یافت.

عضو کمیسیون آموزش مجلس بیان کرد: در عین حال مبلغ 300 میلیارد ریال برای تجهیز مراکز فنی و حرفه شهرستان آبادان در نظر گرفته شد که بناست این مبلغ حداکثر ظرف پنج سال به تجهیز مداوم این مراکز کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 400 میلیارد ریال برای مراکز فنی و حرفه ای آبادان

اختصاص بیش از 400 میلیارد ریال برای مراکز فنی و حرفه ای آبادان