مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-24سياسي

شفافیت اولویت شورای شیراز است


رییس شورای شهر شیراز با بیان اینکه با جدیت به دنبال شفاف سازی واقعی هستم، گفت: در پنجره شهروندی شورا که بخشی از آن به بحث شکایات و انتقادات مردمی اختصاص داده شده، - ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز با بیان اینکه با جدیت به دنبال شفاف سازی واقعی هستم، گفت: در پنجره شهروندی شورا که بخشی از آن به بحث شکایات و انتقادات مردمی اختصاص داده شده، شاهد ورودی اطلاعات نیستیم، زیرا به نظر می رسد مردم به ما بی اعتماد هستند که مشکلاتشان را مطرح نمی کنند.

مهدی طاهری دوشنبه دوم مرداد در یک کنفرانس خبری با بیان اینکه بیشتر سکوت می کنم تا حواشی کمتر شود، گفت: قبول دارم که اتمسفر حاشیه در شورا وجود دارد اما اگر بخواهم صحبت کنم، به حاشیه سازی های بیشتر دامن زده ام و اگر سکوت کنم، متهم به پاسخگو نبودن می شوم.

او همچنین با بیان اینکه با جدیت به دنبال شفاف سازی واقعی هستم، افزود: در پنجره شهروندی شورا که بخشی از آن به بحث شکایات و انتقادات مردمی اختصاص داده شده است، شاهد ورودی اطلاعات نیستیم، زیرا به نظر می رسد مردم به ما بی اعتماد هستند که مشکلاتشان را مطرح نمی کنند.

طاهری در واکنش به اتفاقات اخیر و برگزار نشدن جلسات به دلیل به اکثریت نرسیدن اعضای حاضر و ایجاد شایبه آبستراکسیون، گفت: قسم می خورم رسانه ای را تهدید نکرده ام، اگرچه برخی اعضا معتقد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت اولویت شورای شیراز است

شفافیت اولویت شورای شیراز است