مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 10:312023-08-03سياسي

آیت الله نورمفیدی: برخی به دنبال جدا کردن امام حسین(ع) از مردم هستند


آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان در حاشیه نشست علمای شیعه و سنی استان گلستان با موضوع «احیاء سنت نبوی در اندیشه امام حسین (ع)» در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه باید از قیام عاشورا در دنیا افتخار کرده و برای نهضت عاشورا در دنیا باید بسیار کار شود، گفت: امام حسین(ع) برای این کشور، شیعه و مسلمانان نیست بلکه افتخار بشریت است.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در حاشیه نشست علمای شیعه و سنی استان گلستان با موضوع احیاء سنت نبوی در اندیشه امام حسین (ع) در حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان در جمع خبرنگاران گفت: این روزها حرف هایی در خصوص قیام و نهضت امام حسین (ع) شنیده و گفته می شود که خلاف واقع است.

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: کسانی که این حرف ها را می زنند نمی خواهند به امام حسین (ع)، ملت، مردم و علاقمندان به سیدالشهدا (ع) خدمت کنند بلکه می خواهند امام حسین (ع) را از مردم جدا کرده و این مراسمات را از مردم بگیرند.

وی با اشاره به آثار و برکات زیاد نهضت عاشورا و مراسمات عزاداری سیدالشهدا (ع)، گفت: در طول تاریخ شاهد بودیم که بنی امیه و بنی عباس حتی با قبر سیدالشهدا (ع) هم مخالفت می کردند و می ترسیدند، چون می دیدند قبر امام حسین (ع) هم آموزنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله نورمفیدی: برخی به دنبال جدا کردن امام حسین(ع) از مردم هستند

آیت الله نورمفیدی: برخی به دنبال جدا کردن امام حسین(ع) از مردم هستند