مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 09:302023-08-17پزشكي

خداباوری مهم ترین اصل در امر خدمت رسانی به مردم است


معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سه اصل خداباوری، احترام و اخلاق مداری از مهم ترین اصول خدمت رسانی کادر درمان و پرستاران به مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس عبادی روز پنج شنبه در کنفرانس آموزش و توسعه مهارت های عمومی و اختصاصی تیم مدیریت پرستاری دانشگاه های قطب 6 آمایشی کشور در مرکز همایش های بین المللی روزبه دانشگاه علوم پزشکی زنجان از 25 لغایت 27 مرداد در حال برگزاری است، هدف از برگزاری این کنفرانس را بررسی راهکارهای مناسب برای ارائه خدمات بهتر به گیرندگان خدمت خواند و گفت: اساساً هدف از به وجود آمدن سازمان های پزشکی و درمانی صرفاً ارائه خدمت به مردم است.

وی بر سه اصل مهّم خداباوری، احترام و اخلاق مداری در خدمات رسانی تأکید کرد و گفت: خداباوری به عنوان اصل اول به این معنی است که در همه حال باور داشته باشیم که خداوند متعال بر اعمال همه ما ناظر است، فقط در این صورت است که مسئولیت پذیر و نسبت به مسئولیتی که بر دوش ماست پاسخگو خواهیم بود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت، احترام گذاشتن را به عنوان اصل دوم خدمت رسانی مهم شمرد و خاطرنشان کرد: همیشه باید مدنظر داشته باشیم تا همواره باید کرامت انسانی افراد حفظ گردیده و محترم دانسته شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداباوری مهم ترین اصل در امر خدمت رسانی به مردم است

خداباوری مهم ترین اصل در امر خدمت رسانی به مردم است