مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 21:352023-08-07پزشكي

زایمان بدون درد در بیمارستان شهید بهشتی کاشان فعال شد


سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان، از فعال شدن زایمان طبیعی بدون درد به صورت شبانه روزی و رایگان در راستای اجرای برنامه های تحول نظام سلامت در این مرکز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، مرضیه طالبیان سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی کاشان از فعال شدن زایمان طبیعی بدون درد به صورت شبانه روزی و رایگان در راستای اجرای برنامه های تحول نظام سلامت در این مرکز خبر داد و اظهار کرد: انجام زایمان بدون درد در هر زایمان طبیعی و حتی مادری که قبلاً سزارین کرده و اکنون درخواست زایمان طبیعی دارد، امکان پذیر است.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه های تحول نظام سلامت کشور، ترویج زایمان طبیعی است و استفاده از روش های بدون درد زایمان طبیعی از روش های ترویج این برنامه محسوب می شود.

طالبیان اظهار داشت: زایمان منجر به درد شدیدی برای بسیاری از مادران می شود و این در حالی است که هر مادر حق دارد برای کاهش درد حین زایمان تقاضای خود را اعلام کند، بنابراین تقاضای زایمان بدون درد از سوی هر مادر کاملاً داوطلبانه و حق طبیعی اوست.

متخصص زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی کاشان یادآور شد: استفاده از این روش در بیماری های سیستمیک مثل افزایش فشارخون بارداری، برخی از انواع بیماری های قلبی و ریوی و اختلالات زایمان مثل انقباضات ناموزون رحمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زایمان بدون درد در بیمارستان شهید بهشتی کاشان فعال شد

زایمان بدون درد در بیمارستان شهید بهشتی کاشان فعال شد