مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 14:152023-08-05اقتصادي

شرکت آب و فاضلاب استان قم معادل 35 درصد از برق مصرفی خود را تولید می کند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از تولید بیش از 20 هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه های تجدیدپذیر این شرکت خبر داد و گفت: این میزان انرژی معادل بیش از 35 درصد از برق مصرفی تمام تاسیسات و تجهیزات آبفای استان است.

- ایسنا/قم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از تولید بیش از 20 هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه های تجدیدپذیر این شرکت خبر داد و گفت: این میزان انرژی معادل بیش از 35 درصد از برق مصرفی تمام تاسیسات و تجهیزات آبفای استان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مهندس حسن بختیاری به ارائه گزارشی از فعالیت های واحد انرژی آبفای استان پرداخت و خرید دو اشتراک دیماندی و پنج اشتراک آمپری، تعویض و نصب 363 کیلووار خازن و استانداردسازی و بازسازی 12 دستگاه تابلو برق را از جمله اقدامات این واحد برشمرد.

وی با اشاره به خرید 15 دستگاه تابلوی راه انداز از جمله 9 دستگاه تابلوی راه انداز از نوع سافت استارتر، گفت: به منظور راه اندازی تجهیزات برقی، 1500 متر شبکه فشار متوسط که 500 متر آن از نوع کابل خودنگهدار است به اجرا رسید.

بختیاری از تهیه و نصب سه دستگاه ترانسفورماتور 20 کیلوولت به منظور نیرورسانی به چاه ها و ایستگاه های پمپاژ خبر داد و اجرای کمربند حفاظتی ترانسفورماتور برای 41 دستگاه ترانس را از دیگر اقدامات انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت آب و فاضلاب استان قم معادل 35 درصد از برق مصرفی خود را تولید می کند

شرکت آب و فاضلاب استان قم معادل 35 درصد از برق مصرفی خود را تولید می کند