مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مرداد 1402 ساعت 15:252023-07-24سياسي

ممنوع الخروجی با پیامک اعلام می شود، به غیر از موارد امنیتی و خاص


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت که این مرکز از سال گذشته، آن دسته از احکام ممنوع الخروجی که از سوی دستگاه قضایی برای افراد صادر می شود (به غیر از موارد استثنایی امنیتی و خاص) را از طریق ارسال پیامک به آن ها اطلاع می دهد.

- رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت که این مرکز از سال گذشته، آن دسته از احکام ممنوع الخروجی که از سوی دستگاه قضایی برای افراد صادر می شود (به غیر از موارد استثنایی امنیتی و خاص) را از طریق ارسال پیامک به آن ها اطلاع می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کاظمی فرد در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به دستورات رییس قوه قضاییه ناظر بر سامان بخشی مقوله ممنوع الخروجی ها گفت: مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از سال گذشته، آن دسته از احکام ممنوع الخروجی که از سوی دستگاه قضایی برای افراد صادر می شود (به غیر از موارد استثنایی امنیتی و خاص) را از طریق ارسال پیامک به آن ها اطلاع می دهد.

رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در ادامه، با اشاره به برخی کلاهبرداری ها که با استفاده از ارسال پیامک با مضمون قضایی انجام می شود، گفت: با توجه به اینکه دستگاه قضایی برای اطلاع رسانی در خصوص وضعیت پرونده و یا دریافت ابلاغیه های الکترونیک افراد، از پیامکی با سرشماره adliran استفاده می کند، شاهد ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوع الخروجی با پیامک اعلام می شود، به غیر از موارد امنیتی و خاص

ممنوع الخروجی با پیامک اعلام می شود، به غیر از موارد امنیتی و خاص