مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 10:102023-08-17سياسي

نکاتی که افراد مسن قبل از پیاده روی اربعین باید بدانند


افراد مسن به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن باید در پیاده روی اربعین حسینی نکات سلامتی را جدی بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیاده روی اربعین گردهمایی سیاسی، فرهنگی و مذهبی بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل هر کشور موظف است که امکانات و راحتی را برای زائران امام حسین (ع) فراهم نماید، ازجمله این زائران افراد میان سال، سالمند و یا کودکان هستند که احتیاج به مراقبت بیشتری دارند؛ اما خود افراد مسن نیز باید توصیه های قبل از پیاده روی اربعین افراد مسن را دانسته و آن ها را جدی گرفته تا سفر راحتی داشته باشند.

افراد مسن بیشتر از سایر افراد در معرض خطر کم آبی قرار دارند، به همین دلیل توصیه می شود که در کوله پشتی خود به مقدار کافی آب آشامیدنی تمیز و مایعات دیگر را به همراه داشته باشند.

قبل از پیاده روی اربعین افراد مسن، باید بدانید که شما چند روز در جاده در حال پیاده روی هستید و هر زمان که خسته شدید باید حتماً استراحت کنید پس لازم است که پول، دلار، اشیا قیمتی، عابر بانک و سایر لوازم خود را در محلی مناسب و به دور از دسترس افراد سارق قرار دهید.

به همراه داشتن بطری های آب، خوراکی های مقوی و سبک مانند کشمش و بادام، جعبه کمک های اولیه، لوازم شخصی، یک دست لباس راحتی، مسواک و برخی اقلام دیگر مانند عرق نعنا، عرق کاسنی، خاکشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی که افراد مسن قبل از پیاده روی اربعین باید بدانند

نکاتی که افراد مسن قبل از پیاده روی اربعین باید بدانند