مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 13:352023-08-08سياسي

نماینده ساری: دستورات رییس جمهوری به مازندارن عملیاتی شود


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان مازندران امروز و در سال افزایش تولید زیر ضربه قرار گرفته است.

- نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استان مازندران امروز و در سال افزایش تولید زیر ضربه قرار گرفته است.

به گزارش، منصورعلی زارعی کیاپی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه 17 مرداد 1402 صحن مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور، با بیان اینکه از تلاش دولت سیزدهم به خصوص در حوزه سیاست خارجی و اجرای فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ارتباط موثر با کشورهای همسایه و غرب آسیا تشکر و قدردانی می کنم ، اظهار کرد: بی تردید این اقدام یکی از موثرترین اقدامات در حوزه اقتصادی است و اگر ایران عزیز در این منطقه حساس ایفای نقش نکند، دشمنان بی رحم چه کارها که نخواهند کرد.

وی با تقدیر و تشکر دولت و نمایندگان مجلس برای ارائه و تصویب لایحه منطقه آزاد اقتصادی مازندران، خواستار سفر هیئت دولت به استان مازندران شد.

این نماینده مجلس گفت: استان مازندران که بخش مهمی از محصولات غذایی کشور، بیش از یک میلیون تن برنج، سه و نیم میلیون تن مرکبات، 25 درصد پروتیین سفید از جمله مرغ و ماهی را تامین می کند، امروز و در سال افزایش تولید زیر ضربه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ساری: دستورات رییس جمهوری به مازندارن عملیاتی شود

نماینده ساری: دستورات رییس جمهوری به مازندارن عملیاتی شود