مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 16:252023-08-05سياسي

مسابقات داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی در فارس برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از میزبانی این استان برای برگزاری مسابقات داوری نشان ملی مرغوبیت کالاهای صنایع دستی در آبانماه امسال خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس از میزبانی این استان برای برگزاری مسابقات داوری نشان ملی مرغوبیت کالاهای صنایع دستی در آبانماه امسال خبر داد.

سید مؤید محسن نژاد شنبه 13 مرداد به خبرنگاران گفت: مسابقات داوری نشان ملی مرغوبیت کالاهای صنایع دستی استان های اصفهان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد به میزبانی فارس برگزار خواهد شد.

او افزود: در طی این داوری ها از هر استان 100 اثر صنایع دستی در 80 رشته مختلف به منظور شرکت در داوری ها به فارس در ارسال می شود که در مرحله اول، آثار دارای مرغوبیت شناسایی و برای راه یافتن به مرحله نهایی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: پنج داور از استان های اصفهان، فارس و تهران آثار ارسالی را موردبررسی کارشناسی قرار داده و در نهایت کالاهایی که ارزش دریافت مهر نشان ملی مرغوبیت را دارند، برگزیده می شوند.

او خاطرنشان کرد: این آثار بیش تر در رشته های خاتم، قلم زنی، خراطی، نگار گری، تذهیب، دست بافته های داری، کاشی هفت رنگ، شیشه گری، معرق چوب و حجاری سنتی مورد ارزیابی قرار می گیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی در فارس برگزار می شود

مسابقات داوری نشان ملی مرغوبیت صنایع دستی در فارس برگزار می شود