مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:152023-08-08سياسي

زاکانی: تاکنون در 36 مرحله دست به پاکسازی ابنیه غیرقانونی زده ایم


شهردار تهران با بیان اینکه شهرداری برای مبارزه با فساد در حوزه شهرسازی عزم جدی دارد، گفت: تاکنون در 36 مرحله دست به پاکسازی ابنیه غیرقانونی زده ایم و در برخی موارد طی یک روز 170 واحد مسکونی تخریب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه مراسم بزرگداشت روز خبرنگار که در میدان مشق امروز برگزار شد به حادثه ریزش ساختمان در خلازیر اشاره کرد و گفت: در این حادثه 5 نفر جان باختند.

وی با بیان اینکه تهران نابسامانی های زیادی دارد، گفت: ساختمان های ناایمن در تهران داریم و همچنین وجود این ساختمان ها در منطقه 19 که زمین های ذخیره و موقوفه وجود دارد، زیاد است.

زاکانی با تاکید بر اینکه ما میراث دار بی توجهی گذشتگان به ساخت و سازهای غیر مجاز هستیم، گفت: در مبارزه با ساخت وسازهای غیرقانونی سه ضلع فراجا، شهرداری و قوه قضاییه فعال هستند.

به گفته شهردار تهران، اتفاقات تلخ سال گذشته به درگیری نیروهای فراجا منجر و شرایط را برای سودجویان فراهم کرد تا به صورت غیرقانونی ساختمان خود را در این مناطق و در میان سایر بناها بسازند.

شهردار تهران با بیان اینکه عزم جدی برای مبارزه با فساد در شهرسازی داریم، گفت: هر بار نیز برای تخریب ساختمان ها به مناطق مختلف مراجعه کردیم نیروهای شهرداری آسیب دیدند و  تاکنون 60 مجروح در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: تاکنون در 36 مرحله دست به پاکسازی ابنیه غیرقانونی زده ایم

زاکانی: تاکنون در 36 مرحله دست به پاکسازی ابنیه غیرقانونی زده ایم