مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:502023-08-20سياسي

طرح تفصیلی یزد باید با ملاحظات فعلی شهر آماده شود


اولویت های فعلی و نیازهای آینده شهر یزد باید در طرح تفصیلی و جامع شهر دیده شود اما متاسفانه در حال حاضر اینگونه نیست و این طرح برای سال های قبل است.

- ایسنا/یزد رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: اولویت های فعلی و نیازهای آینده شهر یزد باید در طرح تفصیلی و جامع شهر دیده شود اما متاسفانه در حال حاضر اینگونه نیست و این طرح برای سال های قبل است.

عزیزالله سیفی عصر شنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد، افزود: بازنگری در طرح جامع و طرح تفصیلی شهر باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد و طرح فعلی بیش از 15 سال از زمان نوشتن آن گذشته است و در این طرح باید همه نیازهای شهر دیده شود که متاسفانه اینگونه نیست .

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از حضور مردم در تشییع مرحوم مرتضی شایق عضو سابق شورای اسلامی شهر یزد، اظهار کرد: مرحوم شایق همه عمر خود را در مسئولیت هایی که داشت در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرد .

وی همچنین در ادامه در خصوص روز مسجد گفت: مسجد محلی برای تجمع و گردهمایی مردم کارکرد های فراوانی را دارد و تا زمانیکه این حضور و گردهمایی مردم در صحنه ها تداوم داشتنه باشد دشمنان نمی توانند هیچ کاری از پیش ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفصیلی یزد باید با ملاحظات فعلی شهر آماده شود

طرح تفصیلی یزد باید با ملاحظات فعلی شهر آماده شود