مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 12:252023-07-29سياسي

آبرسانی با تانکر در روستاهای خوزستان حذف می شود


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از رفع تنش آبی روستاهای شهرستان کرخه خبر داد و گفت: حذف تانکرهای آبرسانی برای روستاها در دستور کار است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان از رفع تنش آبی روستاهای شهرستان کرخه خبر داد و گفت: حذف تانکرهای آبرسانی برای روستاها در دستور کار است.

محمدرضا کرمی نژاد در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و با توجه به تلاش های انجام شده در شرکت آب و فاضلاب خوزستان، تنش آبی در برخی از روستاهای شهرستان کرخه برطرف شد.

وی افزود: با اجرای طرح آبرسانی به شهر الوان در شهرستان کرخه، تنش آبی در 8 روستای تحت پوشش این شهرستان با جمعیتی بیش از 20 هزار نفر و 4 هزار خانوار مرتفع شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: این روستاها شامل حسین مشلوش، حسین غلیم، طالب عزیز، سد حنو، سلمان بندر، سلمان داوود، حاتم 1 و 2 هستند که آبرسانی به آن ها تکمیل شده است و وارد مدار بهره برداری شده اند.

کرمی نژاد همچنین با اشاره به حل مشکل تامین آب روستای الباجی اهواز عنوان کرد: خط 10 کیلومتری انتقال آب 315 میلیمتری روستای الباجی در یک اقدام ضربتی اجرایی و مشکل دیرینه آب شرب این روستا یک بار برای همیشه برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی با تانکر در روستاهای خوزستان حذف می شود

آبرسانی با تانکر در روستاهای خوزستان حذف می شود