مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-31بين الملل

تک تیراندازهای لهستان در مرز بلاروس مستقر شدند


در حالیکه مدتی است لهستان در خصوص انتقال نیروهای واگنر به مرز این کشور هشدار داده، هم اکنون گفته است که تک تیراندازهای خود را برای مقابله با تهدیدات امنیتی در مرز بلاروس مستقر کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک روز پس از آن که ماتئوش موراویتسکی نخست وزیر لهستان هشدار داد که جنگجویان واگنر در بلاروس ممکن است به عنوان مهاجر ظاهر و وارد اتحادیه اروپا شوند، فرماندهی کل نیروهای مسلح لهستان از استقرار تک تیراندازهای این کشور در مرز بلاروس خبر داد.

نخست وزیر لهستان روز شنبه هفته جاری اعلام کرد که بیش از یکصد نفر از شبه نظامیان واگنر به سمت شکاف سوالکی شهری در لهستان در نزدیکی پایگاه نظامی کالینینگراد در شمال غرب این کشور حرکت کرده اند که این امنیت لهستان را در معرض خطر قرار داده است.

بنا بر گزارش شبکه روسی راشاتودی ، فرماندهی کل نیروهای مسلح لهستان مدعی شده است که اقدام برای استقرار تک تیرانداز در مرز لهستان ضروری است زیرا مرز بلاروس در حال حاضر خطرناک است و گشت های لهستانن توسط جنگجویان مهاجم تحت حمله قرار گرفته است.

نخست وزیر لهستان پیش از این گفته بود که واگنر همچنین می تواند مهاجرت غیرقانونی از بلاروس را که لهستان آن را جنگ ترکیبی توصیف می کند، تسهیل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تک تیراندازهای لهستان در مرز بلاروس مستقر شدند

تک تیراندازهای لهستان در مرز بلاروس مستقر شدند