مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مرداد 1402 ساعت 12:302023-07-28سياسي

استقامت و ثبات در دین از پیام های واقعه عاشورا است


نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: ثبات در دین و استقامت در راه خدا تأمین کننده دنیا و آخرت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح جمعه در مراسم عاشورای حسینی با اشاره به اجر اخروی استقامت و ثبات در دین، اظهار داشت: صبر و استقامت در مسیر دینداری تکمیل کننده حلقه دین است.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: کسانی که ایمان، صبر و استقامت و ثبات قدم داشته باشند، بنا بر آیات قرآن ترسی از آینده ندارند و نسبت به اعمال گذشته نگرانی نخواهند داشت.

دبیر مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر فردی اعتقاد، گفتار استوار و ثبات در دین داشت، خداوند در دنیا و آخرت او را از هر انحرافی مصون می دارد و در عوض ظالمین و کسانی که ثبات در دین نداشتند را به حال خود رها می کند.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز کرد: استقامت و پایداری اگر در زندگی راه پیدا کرد، انسان مسیرش را پیدا می کند و زندگی او پایدار خواهد بود.

وی با انتقاد از برخی مداحان در نوع مرثیه سرایی برای سیدالشهدا (ع) خاطرنشان کرد: برخی برای امام حسین (ع) نوحه سرایی می کنند، اما به گونه دیگری دشمن شاد کن می شوند، به سر و سینه هم می زنند اما در مسیری غیر از مسیر حسین بن علی (ع)، آنها در مسیری سینه زنی می کنند که رادیوها و رسانه های بیگانه حرف و شعارشان را بازتاب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقامت و ثبات در دین از پیام های واقعه عاشورا است

استقامت و ثبات در دین از پیام های واقعه عاشورا است